Tuesday, May 29, 2012

Högvakten

För snart två veckor sedan hälsade jag på Stockholm som snabbast och porträtterade Pontus då han vaktade slottet. Här är ett par bilder på pojken.





























 


Det var riktigt mäktigt att se. Jag har känt Pontus sedan jag var 6 år gammal. Jag har ingen aning om hur svårt det är att få tjänstgöra på högvakten eller så, men det var så kul att se att han tagit sig så långt.

Men all stolthet åsido så hade jag mest roligt åt att fotografera turisterna runtikring det hela.




















Jag kommer att befinna mig i Stockholm drygt en vecka framöver. Kanske blir det lite mer turistfoton då.

1 comment:

Anonymous said...

grym bild i gränden! fick fan ont i bollarna, brb byta bakgrundsbild. återigen grym bild och bra i bollarna

Real Time Web Analytics