Saturday, March 2, 2013

Bilder på vägen till jobbet

För ett par veckor sedan berättade jag för alla som ville lyssna att jag provade en ny morgonrutin, träningspass innan jobbet.
Inte så oväntat falnade den nyfunna rutinen. Den här veckan har jag provat en annan grej i stället. Stiger upp liite lite tidigare än vad jag brukar göra, far till jobbet tidigare och hoppar av tunnelbanan en station tidigare och promenerar sista biten, och fotograferar under den promenaden. Jag är sjukt insnöad på gatufoto just nu, så jag ser det här som början på något projekt att pyssla med. Riktigt roligt.

Alla bilderna i inlägget är tagna på torsdagmorgon på promenaden från Fridhemsplan till DN-skrapan.







1 comment:

Cecilia said...

Shit vad du är grym! Så himla duktig! Alla bilderna visar att du ser det bildliga i vardagliga saker. Försöker bestämma vilken bild jag framförallt gillar, men det är nästan alla av olika anledningar. Bra jobbat!

Real Time Web Analytics