Thursday, July 4, 2013

Konsert i svartvitt

Igår var första dagen på Gatufesten i Sundsvall. Under kvällen blev det fyra konserter som jag plåtade; The Refreshments, Kolbacken, Petter och Mange Hellberg.
Jag är inte jättenöjd med bilderna, det känns som att det fattas någonting med dem. För att få lite inspiration inför dag två av festivalen ringde jag upp en gammal bekant, Alexander Fyrdahl, som gav mig lite tips. Fyrdahl är en rockfotograf i exil får man väl säga och är en av de grymmaste konsertfotograferna jag vet och faktiskt den person som inspirerade mig till att börja fotografera. Bildgoogla hans namn vetja. Det är riktigt synd att han inte fotograferar så mycket nuförtiden.
 
Här är i alla fall lite bilder från igår. Ikväll ska det bli bättre. 
 




1 comment:

Cecilia said...

Tyckte det blev bra jag!

Real Time Web Analytics