Saturday, May 1, 2010

Pingyang





Analog photos

4 comments:

Annika said...

Tack så mycket! Det blir fina bilder när alla verkligen satsar sådär!

Patrik Petersson said...

Mycket fina bilder :D Verkligen! Ser intressant ut där!

Johanna Dalinda Runeson said...

Jag har två frågor om blogspot (med tanke på att jag precis skaffat det) som du kanske vill svara på?

Med risk att låta handikappad så, först och främst, hur skapar jag nya kategorier till mina inlägg?

Fråga två, hur lägger du in dina bilder i inläggen på bästa sätt. Tycker de blir så smått när jag lägger in mina även om jag väljer "stora bilder". Sen kan man välja att trycka upp dem och visa.
Jag vill mer ha som du, så att de visas som de visas och inte mer.

FATTARUUU :)?!

Patrik Petersson said...

Sv. Lugnt! Jag tycker om att skriva när jag gillar något och på din blogg gillar man mycket grejer ;D haha

Tack så väldigt :D

Real Time Web Analytics