Thursday, February 25, 2016

Nedräkningsdagar

Har varit en väldans massa jobb senaste veckorna. Har just gjort färdigt gjort färdigt åtta dagars arbete med bara en dag ledigt. Samma sak hände veckan dessförinnan. Känner mig påtagligt seg i huvudet efter det kan jag lova. Så i helgen har jag ordinerat mig själv aktiv vila. Blir nog att sträckkolla någon serie och åka skidor.

I övrigt. Plåtar Ikeas invigning för TT imorn, och på tisdag flyttar jag in på mitt nya kontor. Can't wait.
Upptäckte Jonathan Wilsons musik i veckan. Fantastiskt bra.
Var i Skellefteå på Norrlandsdagarna för två veckor sedan. En liten dos av awkward mingelsituationer och en rejäl dos inspiration. Hälsade på i Johans hotellrum, först för en tupplur och sen för förfest. Bildbevis nedan.






No comments:

Real Time Web Analytics